onsdag 7 mars 2012

Dag 7 - Räkna kalorier och korv?!

Frukost
Två ägg, lite sill och en kopp kaffe.
Det var stressigt och inget förberett så därför något spartanskt men jag kompletterade med en banan.

Lunch
En halv kyckling, en avokado, lite tomater och broccoli.
Visst, ni känner igen rutinen men vad ska man göra?
Middag
Man kan ju inte äta entrecote varje dag så jag köpte två stycken köttiga chorizo (100 % fläskkött samt såklart tillsatser) 300 gram.
Slängde in lite salsa, färdiggjord men fräsch
Skar upp lite tomat till det.

Jag har registrerat ett konto på dumbbell för att göra en matdagbok.
Enligt den har jag idag fått i mig:
Protein: 668 kcal, 25 E%
Kolhydrater: 304 kcal, 11 E%
Fett: 1695 kcal, 64 E%
Totalt: 2667

Av det står korven för:
Protein: 170
Kolhydrater: 48
Fett: 641

Den var god och glutenfri men antagligen inte Paleo.

Imorgon ska jag träna överkropp och hoppas korven ger mycket energi!


1 kommentar:

  1. Ser bra ut Rickard. In mer fler uppdateringar nu!

    // Coach

    SvaraRadera